متن آهنگ عشق عمیق از سیامک عباسی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ عشق عمیق از سیامک عباسی - www.TakPayamak.com

 

ورود به بخش متن آهنگ های ایرانی

 

 

 

 

عشقم بهت عمیق بود اما
تو حال و روزم رو نمی دیدی

 

انقدر غرق بچگی بودی
دلبستگی هامو نفهمیدی

 

عشقم بهت عمیق بود اما
این عشق و باید ترک می کردم

 

از من گریزون بودی و ای کاش
از روز اول درک میکردم

 

حالا همین تنهایی بی رحم
با من رفیقی دل وفا داره

 

نون و نمک خوردیم یه جوری که
دست از سر من برنمی داره

 

عشقم بهت عمیق بود اما
قلبم عمیق تر شکسته انگار

 

چیزی ازت به دل نمی گیریم
راحت برو محکم قدم بردار

 

از آرزوهامون جدا موندیم
تو خاطرات گذشته جا موندیم

 

حالا همین تنهایی بی رحم
با من رفیقی دل وفا داره

 

نون و نمک خوردیم یه جوری که
دست از سر من برنمی داره

 

عشقم بهت عمیق بود اما
قلبم عمیق تر شکسته انگار

 

چیزی ازت به دل نمیگیریم
راحت برو محکم قدم بردار

 

از آرزوهامون جدا موندیم
تو خاطرات گذشته جا موندیم

 




:: موضوعات مرتبط: متن آهنگ ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ عشق عمیق از سیامک عباسی ,
:: بازدید از این مطلب : 3144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی